Strategier på badstranden.

När man väljer plats på badstranden så gäller det att vara strategisk. Kan man hitta någon karl med hårig rygg, en kvinna med fem bilringar och en hårding med en pinsamt ful tatuering så är det ett stort plus. Allt för att få en skönare bild av sig själv. Lyckas du även omringa dig av överviktiga människor med eksem mellan låren så kan man säga att du har fått jackpot.
Jag är väldigt nöjd med dagens plats.



Aftonen har spenderats på Liseberg. Jag fick ett årskort i present av jobbet och detta har jag tänkt utnyttja till fullo. Till skillnad från måndagens besök så var det denna gång dags för de vuxna att leka. Det blev mycket hjulsnurrande, en blöt åktur i FlumeRide, bordshockey och konsert med Fibes, Oh Fibes! . Härligt att få vara tio år igen och armbåga sig fram till sitt lyckonummer vid chokladhjulet. Jag och AB kom dock fram till att de som vinner mest godis är de som...... ser ut att behöva det minst. Eller så inbillade vi oss det för att vi själva aldrig fick strosa vidare , stolta och kaxiga, med en meterlång chokladsask under armen. Jag menar, de fem ploppkakorna, dvdfilmen och påsen gott & blandat som jag vann kioskar vem som helst i sig på en halvtimme.


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0