Personlighetstest

Såg på min systers blogg att hon tagit ett personlighetstest. Var ju självklart tvungen att prova själv.
Här är resultatet:

Min personlighetstyp:

Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.

Karriärer som skulle passa mig:

Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.


Jag tycker nog att det stämde ganska bra. Speciellt "Entusuastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer". Angående yrkena så har jag ju varit inne på både psykolog och sociolog. Enligt mamma har jag även som liten uttryckt en önskan om att bli präst.

Här hittar du testet: http://se.41q.com/

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag tycker det stämmer väldigt bra!!



Måste bara kommentera din önskan till prästyrket. Du ville bli präst för att de var de ända som fick prata i kyrkan!!

2009-07-14 @ 10:09:15
URL: http://www.brakstakarna.se
Postat av: Åsa

mellan körsbärsträdet och ppelträdet vid parkeringen typ

2009-07-15 @ 08:48:02
URL: http://www.brakstakarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0