Saturday night live

Nu är jag hemkommen från tredje solariebesöket denna veckan. Sen får det vara bra..ett tag.
På solstället stötte jag ihop med ägaren som avrådde mig att ha bronzer/solkräm/australien gold i ansiktet för det kunde förstöra min fina färg. Det fick motsatt effekt och jag förstod att man faktiskt kan bli ännu brunare! Mycket vill ha mer har alltid varit ett måtto för mig. Sen visade hon mig även solariumens rolls royce, med högeffektiva rör. Kostade ca 8kr i minuten. Inte nåt för min ekonomi alltså. Nåt som inte heller var för min ekonomi är tandblekningskittet jag impulshandlade på nätet igår. Reklam alltså!
Nu ska jag städa undan, diska, äta och tvätta ur hårfärgen. Sen är det dags för.......................jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0