Poison running through my veins

När jag vaknade i morse tog jag en snus, drack en kopp kaffe och rusade sen iväg till solariet för en liten uppföljning. Sen kom jag på att den kombinationen måste vara det sämsta uppvaknande en kropp kan få. Tre gifter, blanda, skaka, vips and you got cancer! Fick dåligt samvete och kokade gröt och åt en knäckebrödmacka utan smör. Hoppas jag jämnat ut positivt och negativt och att min kropp nu är i balans. As if.
Klockan tre är det dags för jobb igen. Känns givande att åka 16 mil för sex timmars jobb. Och jag undrar varför jag har dålig ekonomi..

Är det någon som vet var man kan köpa Caroline af Ugglas överarmar?  I'd like a piece!

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0