innehållslöst.

Ljuva liv tänkte jag i morse när jag blev väckt av Kerstin som serverade frukost på sängen(läs: soffan). Det var minsann en fin gest av en fin vän!
Efter det härliga uppvaknandet följde en tur på stan. Sällskapet var ljuvliga M, som även hittade ett par jeans åt mig som varken gav mig två rumpor eller hade hippieutsvängning. Hann även med att se skymten av en bloggare jag följer. Då kom insikten smygandes...Jag har verkligen inte nåt liv.
Nåväl..nu sitter jag äntligen hemma i min soffa. Det tog mig baaaara två timmar att komma från jobbet och hit idag. Men... jag är inte bitter! Förresten, på vägen hem stannade jag på statoil och handlade lite mjölk. Började småprata lite med kassörskan. Det slutade med att jag gav henne mitt nummer.  Hon hade nämligen både syster och bror med lägenhet i göteborg. Brodern hade nyss flyttat till Schweiz, men har lägenheten i götet kvar. Visserligen en trea, men om jag och mamma kan dela så är det ju nemas problemas. Kassörskan skulle i allafall vidarebefoga mitt nummer till syskonen.

Imorgon är det jobb igen. Följt av finfrämmat!

Tjillevillevipp-bom-bom! (<-- arbetsskada)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0