Götelaborg

God afton!

Nu ligger jag i soffan hemma hos Kerstin och Pontus. Vi har druckit lite rödtjut, ätit möööögelost och snickesnackat. Mycket trevligt.
Jag har ju varit lite orolig hur jag ska hanka mig fram i New York utan ett öre på fickan. Problem-solved! Vi får våra traktamenten utbetalade innan vi åker! Åhh, äntligen något som går åt rätt håll. Nästan sju härliga tusenlappar sätts in på våra konton innan den 10:e. Har fått ett förslag att 2000:- ska gå direkt till mat, restaurangbesök och gåvor till dom vi får bo hos.Tycker det verkar lite mycket. Men vad vet jag. Jag har aldrig couchcrashat hos buddhister i Amerikat förr.
Hur som haver. Här kommer några bilder från aftonen. Kerstino ville absolut inte medverka i någon blogg denna afton, så hon får lite rött krafs över sig.

           

Kommentarer
Postat av: M (som du kallar mig)

mmm, du är fin ;)

2009-01-30 @ 16:20:47
Postat av: Kajsa

;) Du är väldigt fin du också, M!

2009-01-30 @ 23:16:13
URL: http://donttakeyourgunstotown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0