Come on baby light my fire!

Jag tog mitt förnuft till fånga och åkte hem till den stora och ansvarsfulla systern och tvättade. Under tiden tvättmaskinen gick på högvarv (ca 5 timmar) satt jag i fåtöljen med datorn framför denna vyn. Lantligt och husligt må jag säga.



På vägen hem satte mitt hjärnkontor igång. Ja, hör och häpna. Jag ställer nu frågan jag inte kunde svara på själv. Har vänsterhänta svårare att växla?

Förresten så försöker jag nu förneka mitt liv i fattigdom och samlar på mig mynt. Mynten staplas fint på bordet och bidrar till en vacker syn för ögon och själ varje morgon när jag vaknar och är bitter över min ekonomiska situation.



Jag är ganska lättlurad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0