matt

Kan inte förmå mig att packa den där resväskan. Försöker på alla sätt att undvika det. Åkte hem till syster och åt middag och gjorde neger(ja!)bullar med smilli. När jag kom hem började jag till och med diska för att slippa att rota i väskan. När blev disk en undanflykt? Har ju dessutom inte tvättid förrän imorgon så det spelar ju ingen roll om jag förbereder nu för det ska ändå ner en massa kläder imorgon.
Blev matt idag. Matt på denna minimala värld där folk vet mer om andra än vad dom vet om sig själva. Sen fick jag även en insikt om mig själv och min feghet. Att mitt främsta vapen mot faror och jobbiga saker är flykt. Och då menar jag inte fysisk flykt utan psykisk. Varför betala en psykolog massa pengar när jag kan sitta här och analysera mig själv så bra? Hey baberiba minsann.
Med tanke på att detta är sista kvällen hemma så mååååste jag verkligen ta tag i saker nu. Jag vill kunna säga Check! Check! Check! till alla måsten. Nu är det mer Tar det sen! Tar det sen! Tar det sen!
Tar i allafall med mig datorn till Amerikat, så glöm inte att kika in då och då, så kanske ni får en liten uppdatering på hur jag jobbar och bit för bit sliter ner min arma gamla kropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0