tjofadderittan

Ibland slås jag av min egna klokhet! Jag hade varit så smart innan jag åkte så att jag hade bokat tvättid till dagen efter jag kom hem. Tyvärr slås jag inte lika ofta av mitt minne. Så när jag idag gick ner och skulle se om det fanns någon tid så såg jag att jag missat den jag hade igår.
Som tur är har jag en syster och jag får härmed reprisera ett gammalt blogginlägg med att jag nu sitter hemma hos henne och väntar på att tvätten ska bli klar. Vilket inte lär bli snart eftersom jag just la i första maskinen.
S blev väldigt glad över sin high school musical hoddie trots att den var  size ala åttaåring. Så nu ser hon ut som en blandning mellan pink(ja, den var ju rosa) och 50cent(storleken).
Imorgon är det dags för ett pass på den nya jobbet som följs av två dagar på det vanliga. Sen är det helg och schlagerparty! Jag som inte sett ett enda program ännu. Ska bli spännande.
Åh och veckans höjdpunkt blir på fredag förmiddag för då kommer C(eller var det bbc?) och förgyller min dag med både sällskap och..damdamdam...KLIPPNING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0