Sleepless

Om skönhetsömn ger skäl för sitt namn så förstår jag om jag är ful. Inatt hade jag finfrämmat och varken jag eller gästen var speciellt trötta. Vid fyra på natten kom jag på idén att vi skulle vräka i oss chips och läsk för att få en sockertopp som sedan skulle mynna ut i sockerfall och därmed sömn. Det fick motsatt effekt.
Efter tre och en halv timme sömn bar det av till Götelaborg igen för intervju. Jag har träffat den här familjen en gång tidigare och gick därifrån med samma känsla som idag. En bra känsla. Mamman är verkligen en toppenkvinna på alla sätt och vis. Vissa människor bara klickar man med och det är alltid lika befriande.
Idag spritter det i hela kroppen på mig. Är våren verkligen på väg eller har vädergudarna bara en liten preview för oss?




det här var det finaste jag läst på länge

Kommentarer
Postat av: M

:) finaste.

2009-02-02 @ 08:21:42
Postat av: kajsa

;)

2009-02-02 @ 17:46:49
URL: http://donttakeyourgunstotown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0