Mitt i natta.

Nu är jag precis hemkommen från mina två härliga jobbpass. Men jag ska inte sitta här och vara bitter. Jag fick ju faktiskt en halvtimma ledigt emellan.
Från första jobbet fick jag även med mig blöjor hem. Jovisst ser ni! Andra langar sprit över gränserna. Själv ska jag langa TENA.
På andra jobbet hade jag och en annan assistent ett litet samtal om epilepsi. Hon hade läst någon forskarstudie där två damer hade fått en speciell typ av anfall där dom hörde musik från deras barndom spelas upp i öronen. Först hade dom gått till doktorn och blivit diagnoserade tinitus. Sedan visade det sig att det var ett epilepsianfall. Jag kom då osökt att tänka på en natt jag hade i veckan där jag vaknade av att det smällde ute ca tre på natten. Efter det hörde jag "lampfabriken-i-hunnestad" reklamen. Visserligen hade jag tv'n på. Men det var inte reklam och dessutom sänder dom väl inte lokalreklam på kanal 6? Gammal hypokondriker som jag är börjar jag inbilla mig att jag fått ett epilepsianfall. Eller så var jag bara mellan vaket och sömn och hade väl inget mer spännande att drömma om än lampfabriken i hunnestad.
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0