lediga dagen

Tyvarr gick vi aldrig pa de omtalade gatorna of philadelphia som Bruce sjunger om. Men shopping blev det anda. Vi tog bilen till ett gigantiskt shopping center med namnet King of Prussia. Ett tag igonerade jag P'et och latsades att jag var in Russia. Men det var inte lika roligt.
Pa centret hittade jag bara ett par handdukar. Tokigt daligt med tanke pa hur stort utbud dar va. Men jag fick mitt shoppingsug tillfredstallt pa vagen hem dar vi hittade en allt-i-allo affar. Sa jag blev en dvdbox och en johnny cash box rikare!
Har ar lite kort fran dagen. Jag bjuder aven pa nagra videos, da det var mycket roligare att filma an fota.


Star sig dessa nar det blaser??


Vi vagade oss aldrig in. Men det hade varit roligt att gora en 'pretty woman'.

anna efter att ha provat fyra klanningar.





Sahar trott och tramsig blir man av for mycket provrumsbesok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0