hej hopp

Idag har jag varit ledig pa formiddagen och akt till det lokala shoppingcentret. Kopte bland annat tommy hilfigher handdukset . Har  hort sma faglar viska i mitt ora att dollarn har stigit. Stammer det? Borde vaxlat mer istallet for att handla pa kortet.
Igar satt jag och pratade med mamma pa msn och hon tyckte jag skulle spela en v64:a. Det gjorde jag och hor och hapna jag vann 1000 kr. Hoppas pengarna hinner komma in pa kontot innan jag flyger hem. Har forovrigt noll koll pa hur mycket pengar jag gjort av med har. Glomde saklart bankdosan hemma.
I eftermiddag blir det promenad i en park har i narheten. Ska forsoka ta lite mer bilder ocksa. har varit dalig pa det under tiden i plymouth.
Hors imorgon efter stadsvandringen i philadelphia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0