God morgon!

Idag kom tandblekningskitet hem. Jag testade.
Resultatet? Hrm..fläckigt?! Jaja, nu har jag ju i allafall bitvis rena tänder. Måste ju vara bättre än inget vitt alls.
Optimist - javisst.
Skulle åkt skridskor med sis och smilla nu, men dom blev försenade. Nu sitter jag här och försöker fördriva tiden.
Fick hem mitt försäkringskort till resan idag. Ett ganska stort dilemma dock då det stod någon annans namn på kortet. Måste skaffa ett fake-ID också! Nej, jag ringde till kontoret och dom skulle rätta till detta. Hoppas det hinner komma innan avresa bara.
Traktet kom igår. 7400:- !!! Jag känner mig rik. Ska bara försöka hålla i pengarna också. Det är ju bra om det finns några pengar kvar när jag väl åker. Får växla lite dollllllars idag. En stock snus ska också inhandlas. Snus kan väl inte klassas som drog i Amerikat? Har för mig att svenskarna till och med producerat nåt snus speciellt för amerikanarna.

Ikväll bär det av till götelaborg för mys med sköna M. Föreslog date med pizza. Det fick genast mothugg då jag varit dum nog att skriva här att jag ska bryta min snabbmatstrend. Fan.


 Idag börjar min hälsosamma livsstil. Lär hålla i sig en vecka.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0