Fredagsmys

Jag brukar ju inte ha sån tur så jag är ledig en fredagkväll. Men idag minsann. Detta firas med...PIZZA tänkte jag först. Sen kom jag ju på att jag skulle bryta det mönstret och att det faktiskt finns andra rätter att avnjuta en helgkväll med. Så hör och häpna, jag ska laga mat. Eller kanske ska säga laga alá halvfabrikat. Det blir potatisgratäng, lövbiff, ruccolasallad och det bästa...marinerade vitlöksklyftor. Mums! Detta ska jag avnjuta tillsammans med.....mig själv!
Nu måste jag uppdatera mig lite om läget i Let's Dance så jag känner mig väl förberedd när jag tittar på det för första gången i år.


Tänkte dela med mig av vad som surrar i både hjärna och dator förtillfället, enjoy!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0