Pissfi**a

Lediga veckodagar bidrar till mycket fikatid. Idag hann jag med en Skottlandreunion på Veras, hemmafika på Karlberg samt glassmys i Läjet.
Jag har själv inga barn, men kan tänka mig att det inte alltid är så lätt att vara konsekvent i sin uppfostran. Ett roligt bevis på detta var när jag, Anna och Carro satt och studerade en pojke på lekplatsen idag. Pojken gjorde väldigt suspekta saker uppe på lekstugetaket. Förutom att slå en sjua så satt han med byxorna nere och drog frekvent i sin lilla snabel. När Joel kom in och fick se oss tre sitta och stirra ut genom fönstret så undrade han såklart vad som försegick. Carro frågade honom var tusan pojken på taket sysslade med. Joel mumlande något varpå Carro skriker ut -Tyst!  Nu ska vi se vad den lilla pissfittan håller på med.
Haha. Hon kom i samma sekund på vad hon just sagt. Då var det försent att få det osagt och Joels öron var stora som paraboler. För att lösa denna incident delades mutor ut. Även ett löfte om att aldrig mer upprepa ordet gavs. Efter det var saken ur världen. Fast vem vem vad Joel säger till frökrarna i skolan vid terminens start...

    

Ooppps..
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0