Tandblekning

Några av er har ju undrat var jag köper tandblekningskittet. Nu finns det tillgängligt HÄR på bloggen. EasyWhite heter företaget som jag har köpt det ifrån. Klicka på någon av annonserna så länkas ni vidare till deras hemsida.
Jag är väldigt nöjd med produkten och efter att ha läst i användarbeskrivningen "Använd inte för mycket, FÖR vita tänder är inte snyggt" så förstod jag att det skulle fungera.
Det är smidigt att använda och om jag inte minns fel så använder EasyWhite sig av medlet som tidigare fanns hos tandläkarna vid blekning.
Helt enkelt en billig och bra egoboost!


Kommentarer
Postat av: Anna

Instämmer, tandblekningskittet funkar kanon.

2009-08-03 @ 14:49:34
Postat av: Åsa

Så fåfänga är vi faktiskt inte!!

2009-08-03 @ 15:06:19
URL: http://www.brakstakarna.se
Postat av: Emelie

kanske ska testa det da... far du ont i tanderna av det? for det fick jag av mitt tandblekningsmedel

2009-08-05 @ 18:27:47
URL: http://emeliesvendsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0