Sömnbrist, släkt och poker.

Det blev inte mycket sömn idag heller. Klockan tolv vaknade jag av samma ihållande bankande som gårdagen bjudit på. Dessutom hade en del av släkten slagit sig ner på altanen och satt och njöt av solen. Jag gick upp, tog mig en kokoskaka och bytte sedan rum. Det blev ingen sömn där heller. Är det något jag har svårt för så är det att somna om när jag väl vaknat. Istället satte jag mig ner bland gästerna och åt lunch. Sill, potatis, gräddfil och annat som hör sommaren till slank ner i min tomma mage. Därefter spelade jag lite texas hold'em med en nyfunnen kusin. Tärningar fick agera marker och varsin tjuga lades i potten. Efter två härliga vinster så åkte förloraren för att spela golf med min mor. Själv ska jag nu lägga mig ner i trädgården och fånga lite solsken så att jag slipper blända folk imorgon när jag återvänder hem.

  

Kommentarer
Postat av: Emelie

DEt ska jag gora! :)

2009-08-07 @ 18:31:22
URL: http://emeliesvendsen.blogg.se/
Postat av: Molly

tittar in och önskar dig en fortsatt bra helg :) take care!

2009-08-08 @ 15:11:01
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0