Lotta på Liseberg

Dagen började med en välbehövlig sovmorgon men skulle snabbt bli mer fartfylld. Efter en smarrig frukost tog jag på mig träningskläderna och klev upp på crosstrainern. Denna gång med sällskap av Elton John på tvn. Jag köpte en liveDVD med honom förra veckan. Konserten är inspelad någon gång under tidigt 80-tal och är inte av bästa kvalité. Den går under titeln "Elton in Russia" och kostade en Selma så man kanske inte ska ha för stora krav. Jag kan inte påstå att den fick mig att trampa snabbare. Snarare sugen på att krypa ner under täcket igen.
När man är duktig och tränar så måste man såklart unna sig lite. Efter en dusch bar det av till McDonalds. Vad jag inte visste då var att det skulle bli det enda i matväg som min stackars mage skulle få under dagen. Detta pågrund av ett spontant infall att gå och se Lotta på Liseberg. Vi anlände till Liseberg vid fem och fick tur nog platser. Vi fick även träsmak efter att ha gått igenom både väntan, genrep, väntan och livesändning. Som grädden på moset så spöregnade det, men vad gör det när man inhandlat Lisebergs fräcka(....) ponchos.
Lotta hade bjudit in hela digiloogänget som bjöd på allsång och gung. Jag vet, jag är töntig, folklig och alldeles för tantig för min ålder, meeen va härligt det var!

   

   

Förresten, Stonte ringde idag och frågade om jag visste vad man kallar en bag-in-box för nu för tiden. Det visste jag inte.
- En Kikki Danielsson festis

Kommentarer
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

vad kul att få vara där :)

2009-08-04 @ 01:50:12
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: A

Du är så himla fin! :D

2009-08-04 @ 15:26:44
Postat av: Kajsa

Åh man tackar. Är det cykelfantasten från mölndal så föreslår jag att vi slänger ihop några nya rätter snart!

2009-08-04 @ 17:52:06
URL: http://donttakeyourgunstotown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0