Loppis!

Denna dag har bjudit på loppmarknadsbesök. Fyra loppisar har gästats och synintrycken har varit många. Tur att det fanns botemedel mot trötthet och yrsel i form av starkt kaffe och fikabröd. På tredje loppisen fann jag det jag sökte. Nämligen ett soffbord, lite högre och bredare än det gamla och så mycket snyggare. Ett steg närmre ett Ikeafritt hem sitter jag nu nöjd och belåten och tittar på mitt nyförvärv. Sjuttio kronor kostade kalaset så det passade min tunna plånbok perfekt.
Nu ska här lagas kalvmiddag och drickas vin!



Kommentarer
Postat av: Katie

Det var ju ett jättebra bord! För bara sjuttio spänn dessutom!

2009-08-22 @ 15:53:33
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: Katie

Jo, jag har ju kommit på det jag också. Lite dumt att jag aldrig tänkte på det tidigare då jag hade en hel lägenhet att inreda och varenda pinal var från IKEA :P

2009-08-22 @ 16:32:17
URL: http://katie.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0