Finbesök

Idag fick jag ett oväntat telefonsamtal från min kära vän Catrine. Catrine och jag gick i samma klass på gymnasiet och under den tiden hann vi hitta på massa bus ihop. Nu var det dock längesen vi sågs och denna dag tyckte hon att det var dags för en liten återträff. Vid tretiden kom hon farandes tillsammans med sin nya förmåga; Millie! En ubersöt liten pincher som snabbt visade sina främsta förmågor i form av juckning mot diverse ting.
Lämpligt nog hade jag någon timma innan C ringt bakat en smarrig kladdkaka. Den blev snabbt uppäten tillsammans med lite kaffe. Efter det tog vi oss en sväng in Da hood och jag passade på att fota C i bajsplockningsställning. Vi gick ju trots allt mediaprogrammet tillsammans så jag fick ju fint låtsas att jag var ett med kameran.
Good times. Good times.
Snart inleds en ny vecka, men inte vilken vecka som helst. Korpen sätter igång igen! Kom till Heden på tisdag allesammans för då ska det bli dribbla av. Förhoppningsvis har min sommarträning givit goda resultat. Jag glömmer inte de första matcherna i våras som mest bestod av att försöka orka sig igenom bytena. Nu ska det bli andra bullar!

(Klicka för större)


   



Dags för löp?

Kommentarer
Postat av: Åsa

Har du onsdagkvällen ledig? Barnvakt sökes...

2009-08-25 @ 08:52:55
URL: http://www.brakstakarna.se
Postat av: Kajsa

Yes, bara hör av dig om tiden!

2009-08-25 @ 09:52:32
URL: http://donttakeyourgunstotown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0