Söderut.

Som fortsättning på den spontana löpturen tog jag en långpromenad och inhandlade lite käk. Jag är mäkta stolt över mig själv! Dessvärre lär väl inte detta hålla i sig mer än en vecka.
Var tvungen att hämta bilen borta hos K idag. Passade på att köra ner till syster och smilla. Smilla fyller år i maj och jag fick kika igenom en BR katalog för att veta vad hon önskar sig. Hon förklarade att allt som hon hade satt en bock på önskar hon sig. Nu var det bara det att hon hade bockat 95% av innehållet. Antar att det bara är att gå in på BR och ta första bästa sak jag ser då? Blev lite sugen på¨att köpa inlines till henne. Fick dock snabbt förklarat av syster på engelska att det ska jag inte alls göra. Kanske ska tilläggas att dom bor uppe på en kulle med grusväg som enda sätt att ta sig dit. Inga bra förhållande för inlinesåkning med andra ord. Sen önskade hon sig även ett fodral till Nintendo DS konsolen. Hur mycket nöje man nu kan ha med ett fodral när man inte har konsolen...
Har lyssnat på Säkert! under hela dagen. Grymt bra. Gillar speciellt den här raden från låten Ditt Kvarter ;

"Elle, när ska det bli inne att vara som jag
Blek och feg och sävlig och lat
Jag har köpt varje nummer Elle sen 96
Men det som fortfarande gäller är
Vacker och lycklig
Och just nu kjol med särskilda veck
"

  

Smilla är så duktig och fixar sallad till middagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0