Thuuuug.

Efter tre timmars sömn vaknade jag av att kanarieöarna hade flyttat in utanför mitt fönster. Genast tog jag den ihopfällbarasängen och drog mig ut på ballen. Vilket väder! Äntligen vår. För att känna mig riktigt exotisk åt jag en kiwi till frukost. Mums.
Såg en aplång dokumentär inatt om tupacs liv och död. Efter det är jag skadad. Hör bara massa thugs, niggas, hos och bitches i mitt huvud. Går det ingen gudstjänst på tv idag så jag kan öva upp språket igen? Eller..det är kanske imorgon,
Hur som haver. Idag ska jag och S till IKEA för att köpa rullgardiner. Sedan blir det tömning av bag-in-boxen och eventuellt en stadsrunda.

livet

Livet

Kommentarer
Postat av: Åsa

hade du inte läst Sabines blogg eller????



Hoppas du fick en kanonkväll med boxen och att flytten i morgon går som smort! Du missade helt klart ett grymt Singstar battel!!

2009-04-04 @ 23:48:33
URL: http://www.brakstakarna.se
Postat av: Kajsa

Jo..jag vet. Nu har hon flygit upp i himmelen också. Men jag måste ju ta ett steg i taget. Inget solarie..men lite balkongsolning har jag inte sagt nåt om!

2009-04-05 @ 16:38:04
URL: http://donttakeyourgunstotown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0