The return of the dead.

Återigen i Varberg en sväng. Denna gång hade det kommit ett litet chip från telia. Men inget mer. Är det allt som krävs? What about the dongel(?). Börjar inse hur mycket tid jag tidigare spenderat med att surfa. Ganska tragiskt att jag blir så extremt rastlös utan ett tangentbord i närheten.
Förresten så har jag en liten uppdatering gällande mina knölar. Som enligt mamma inte är knölar utan svullnader. Hon har härmed ställt diagnosen skenseninflammation(?). Det känns väldigt betryggande. Nu kan jag istället oroa mig över mer triviala saker såsom att det kostar tre kronor i timmen att parkera utanför lägenheten. Grr.
Nu ska jag ösa in lite grejer i bilen så jag hinner till jobbet i tid.
Stay tune..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0