Sol ute-sol inne-sol i sinne

Den här förmiddagen har spenderats åt skönt solslapp på balkongen. För en stund sedan tog dock hungern över så jag åkte och köpte lite ris som nu står på spisen tillsammans med ärtor och A's senapssås. Mums! När jag var ute och handlade så passade jag även på att köpa lite sommarläsning. Jag är evigt tacksam om någon utav böckerna bara är en bråkdel bättre än Denise Rudbergs; Matilde. En bok jag läste ut häromdagen som måste vara något utav det sämsta någonsin nerskrivet. Fåglar har även viskat i mitt öra att hennes andra böcker är lika usla. Tvi, hur kan sånt skit överhuvudtaget få tryckas upp?
Har blivit medbjuden på två olika parkhäng idag. Får se hur jag gör. Jobb inatt, då är det skönt att haft lugna gatan under dagen. Mina tankar sprang just iväg och hamnade i en grön park med en kall öl i handen.... fan.


Mig äger ingen och Flyga drake

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0