Morgondepp

Jag hade hoppats på att solen skulle visa sig på min sista lediga dag. Men icke. Hade suttit fint med lite balkongbränna, men den får vänta antar jag. Har en gnagande känsla i min mage. Om det beror på mardröm, jobbångest eller annat kan jag inte svara på. Botet mot detta får bli en löptur. Känner mig inte alltför motiverad, men det är väl bara att ta tag i det.
Igår bestämdes det att jag och A(som var med i USA) ska ut och ta en öl. Hennes enda plan var att jag ska bli lite rund om fötterna och kalla alla för "pet". Inga problem! Det ska verkligen bli kul. Har tänkt mycket på det där att man inte träffar nya vänner naturligt i vuxen ålder. Möjligen om man pluggar eller har ett jobb med massa folk runtomkring. Jag pluggar som synes inte och jobbar dessutom alltid ensam, med undantag för föräldrar. Hur som haver, A är grymt rolig så det ska bli väldigt trevligt att träffa henne igen och kanske till och med bjudas på lite jobbskvaller.

Nehe, nu ska jag snöra på mig springskorna.





Inte orginalvideo, men låten är fantastisk.

Kommentarer
Postat av: Åsa

ja, jösses vad man träffar folk när man pluggar....not....;)

2009-04-09 @ 16:31:55
URL: http://www.brakstakarna.se
Postat av: Kajsa

Haha. Kanske beror på att du läser på distans? ;)

2009-04-09 @ 16:50:03
URL: http://donttakeyourgunstotown.blogg.se/
Postat av: K.A.

Haha, är det du som lunkar fram i det omskrivna "löpspåret" i videon? ;)

2009-04-11 @ 11:47:19
Postat av: Kajsa

Haha, nej inte denna gången.

2009-04-11 @ 14:29:23
URL: http://donttakeyourgunstotown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0