mitt så kallade liv.

Som jag tidigare nämnt här i bloggen, så har jag en stor förkärlek till Caroline Af Ugglas armar. Igår på Så ska det låta så dök ugglan upp igen och påminde mig än en gång om att jag borde börja träna. Men hur får man en sån där senig kropp? Snälla, snälla..Caroline, visa mig! Dessutom är hon sådär härligt all-year brun. Kan undra vad hon sitter inne med för tips. Måste man bo på en gård och rida ranka hela dagarna tro?
Påtal om gårdagens program så var ju killen i samma lag grym! Vem är han? Jag fick ett svar från mammas gubbe som löd "Det är någon frireligiös lirare." Tänkte direkt att han menade Gabriel Fors, men tydligen fick dom plats med två av den arten igår.

 
   Senig VS frireligiös



Kommentarer
Postat av: Åsa

Han är bakgrundssångare på Lets Dance. Mannen utan ansikte...

2009-04-25 @ 16:56:08
URL: http://www.brakstakarna.se
Postat av: Kajsa

Haha, är han? Va roligt. Din kunskapsbank rymmer allt minsann! Mannen utan ansikte, men MED röv.

2009-04-25 @ 17:55:40
URL: http://donttakeyourgunstotown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0