Män som hatar kvinnor.

Morgonen spenderades åt att försöka sola på balkongen. Men det ljusa fanskapet ville sig ju aldrig riktigt fram. Drog istället iväg till slottskogen där S med vän väntade. En latte senare bestämde vi att vi skulle se  "Män som hatar kvinnor". Jag har läst boken och velat se filmen länge. Den var ruggigt bra. Dessvärre kunde jag den första timmen mest fokusera på hur kissignödig jag var. Tillslut tog jag mig mod och gick alla steg ner och sen heeeela långa vägen framför allas beskådning fram till toaletten. Ni som känner mig förstår det stora i detta!
När jag hade tagit vagnen hem igen så blev jag oväntad haffad av en stilig man i kavaj som sa "Vilka snygga byxor du har" Tack, sa jag. "Är det någon ny stil?" Då blev jag lite nojig och tänkte att jag säkert hade lite toapapper hängandes från gylfen eller nåt. Men icke. Jag är inte van vid att främmande människor kommer fram och berömmer sådär. Så det gör man minsann inte i varberg. Heja Göteborg!

   


Förresten, jag fick ett sms från en kompis som ville ha råd. Det började såhär "Du är den mest normala människa jag känner..". Ni kan då tänka er hur de andra kompisarna är!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0