Ledig helg!

Min lediga helg inleddes av fem timmars sömn föjt av p-möte. Hungrig som en varg var jag, efter min motvilliga korvdiet. Turligt nog så serverades det överbliven sallad på kontoret! Efter det fick jag stressa hem med vagnen till en bil som inte ville bli lappad en tredje gång. Sen bar det av till varberg mot lägenheten med de ekande väggarna. Väl där hade jag tänkt att städa lite. Men det räckte att slänga en blick mot allt damm och överblivna saker för att vända i dörren.
Forden fick jobba vidare för att ta mig till smilla och syster. Där sitter jag nu och avnjuter en öl med en skvätt hårfärg i huvudet.
Imorgon blir det picnic i götelaborg med K, L, J och två Åbobor. Det ska bli trevligt. Kanske kan man få kilat in lite solstrålar i huden också.
På kvällen har jag fått erbjudande att följa med A på fest. Får se hur det blir med det.
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0