Karaktär!

Nu har jag chockat min kropp genom att ta ett svettigt löppass. Skulle inte förvåna mig om jag dör i plötsligt hjärtstopp inom den närmsta timmen. Seriöst, fy fan va otränad jag är. Borde kolla upp ett gym i området. Eller varför inte lite yoga, det har jag alltid varit nyfiken på.
Fick ett sms från telia, där jag bads kontakta dom gällande min bredbandsflytt. Igen. Jag ringde, uppgav både namn på den döde mannen samt lägenhetsnummer, trappuppgång, adress. Nej, nu räcker inte det. Nu måste jag ta reda på vad den döde mannen hade för telefonnummer när han bodde här. Alltså, är det verkligen min uppgift? Vad betalar man för egentligen?
Snart kommer S hit för promenad och tacos. Min påsk kommer jag spendera på jobbet med början i morgon kväll. Jag är inte så mycket för traditioner så jag tackar gärna och tar emot storhelgs OB'et.

Efter en dusch och lite slapp i soffan så känns den där löpturen inte så fel i allafall. Beach 2017? Here we go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0