Ingenting, sen kom ingenting, sen kom ingenting.

Idag har jag sysslat med det jag gör bäst, ingenting. Det var dags för en sådan dag. En gång har jag varit utanför dörren. Självklart var det för att köpa snus. Fick även med mig en tidning hem. Cosmopolitan närmare bestämt. Rena skiten. 80% av innehållet handlade om vad man skulle göra för att skaffa/inte skrämma bort/behandla en kille. Med lite undantag för sidorna som beskriver hur man lättast går ner i vikt.
Fick upp hallspegeln idag. Det behövdes verkligen för med den där badrumsspeglen så kommer jag inte göra annat en att avsky mitt utseende. K har precis en likadan hemma hos sig. Vet inte om det bara är spegeln eller ljuset i kombination med den men man ser verkligen varenda rynka, varenda pormask, varenda..allt!! Men som jag och K brukar säga; När man är snygg i den spegeln, då är man tamejfan snygg!!

Fick förresten meddelande från Affes nya ägare igår. Han trivs på landet och har tydligen blivit en riktig råttjägare. Det tillades dock att han är dålig på att tvätta sig i baken. Jag har minsann inte lärt han nåt! Till sommaren har jag tänkt och åka och hälsa på honom om tid finns. Kanske kan sno med honom hem igen... Hrm. Får lägga upp en plan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0