Fitta.

I morse när jag hade slutat så skulle jag parkera bilen i vanlig ordning. Åkte till stället med p-automaten som spottar ut pengar. La i en tia i hopp om att den skutta ut igen. Det gjorde den inte. Så jag tryckte på ångerknappen och tänkte att man kan ju alltid försöka en gång till. Men, då kommer inga pengar och mätaren ställer sig dessutom på 0 igen. Så där står jag utan penningar och ingen tillgång till nåt växlingställe eftersom så gott som allt är stängt klockan 7:30 på påskdagen. Åker runt och riggar lite efter nån öppen mack, men inget är öppet. Så jag åker tillbaks igen, skriver en lapp till p-lisorna och sätter den i rutan.
Nyss var jag nere och skulle parkera om bilen. Surprise, surprise! Fan ta dom.

maktmissbruk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0