Eftermiddags sol.

Nu har jag fraktat telefonen ända ner till bottenvåningen! Väldigt märkligt det där. Kanske borde köpa en triss idag?
Något jag är helt säker på att jag ska köpa är någon form av proteindryck. Jag har levt på korv med bröd här hemma i snart två veckor. Den rostade löken börjar ta slut. Det är aldrig ett gott tecken.
S har flytt till Paris för att möta våren. Jag vill också möta våren i ett annat land. Det var längesen jag bara drog iväg.. Nu ska jag inte ta på mig mer pass på det gamla jobbet utan köra på schemat jag har så det finns luckor för diverse spontana äventyr igen.
Nu ska jag göra mig i ordning för att åka iväg på planeringsmöte. Fika ingår. Det gillar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0