Dagen efter..

Efter jobbet igår åkte jag in till staden (andra gången sen jag flyttade hit...). Väl där mötte A upp mig och vi gick till ett sunkhak som utlovat. Det blev många öl och mycket skratt. Vi träffade även på en väldigt mystisk man som berättade för oss hur hans dygn såg ut. Min favoritdel var "Vid elva gör jag kaffe. Jag serverar två koppar. När jag inser att det inte sitter någon dam mitt emot så dricker jag upp hennes med, i ren sympati" Underbart!
Idag mår jag mindre bra och ska försöka pigga upp mig med en cola. So long..

A   

Kommentarer
Postat av: Sveriges Centrum

Vill du synas mer då är du Välkommen att skriva ett inlägg på SVeriges Centrum Läsarnas Blogg.

2009-04-15 @ 12:03:40
URL: http://sverigescentrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0