cancel

Jag missade färjan på grund av parkeringsbrist, så det blev ingen utflykt för mig. Ibland hade det varit bra att veta innan om det finns potentiella risker att missa grejer. I sånnafall hade jag stannat i varberg och kunnat "götta mig lite till" som smilla så fint uttryckte det.
Det trådlösa bredbandet är fortfarande inte installerat. Fick ett sms av telia tidigare i veckan där det stod att det skulle ta ytterligare åtta dagar. Funderar på att bojkotta fakturan som kommer komma på flytten. Påtal om fakturor fick jag en annan från telia igår. Där var massa kostnader som jag blivit lovad att inte behöva betala. Jag ringde upp (jag har dom snart på snabbnummer). Det första jag möttes av var en irriterad röst som bad mig sluta knappa på telefonen för det var väldigt störigt. Vet inte vad  hon menade att jag gjorde, men mitt hat till telia steg ytterligare ett snäpp på rövhålsskalan.
Nog om det. Nu ska jag steka lite balkongen. Sen behövs det nog ett städryck här i det som till synes verkar vara en tonårsoas. Kläder överallt, högar av disk, diverse tidningar och magasin utspridda i samtliga rum etc. etc.

Kommentarer
Postat av: Anders Häll

Hej.



Anders Häll heter jag och jag jobbar på Telia med kundrelationer. Jag läste din blogg och blev fundersam på vad det är som har hänt. Varför du inte kan komma igång med ditt mobila bredband. Så lång tid som åtta dagar ska det inte ta. Maila mig gärna ditt nummer till det mobila bredbandet eller ditt personnummer så ska jag se efter vad det är som inte fungerat som det ska. Naturligtvis så ska vi även se över frågan om kompensation också.



Mvh

Anders Häll

Telia Kundrelationer.

2009-04-20 @ 15:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0