Besiktning.

Idag har lägenheten i varberg besiktats. Med en enda anmärkning så får jag väl vara ganska nöjd. Det var de borrade hålen i köksgolvet som inte var så populära. Tur man har en händig far som kan täppa till dom så mattläggaren slipper komma dit och ta ut en hutlig avgift.
Passade på att ta en sväng till syster och smilla när jag var i trakterna. Vi hoppade studsmatta för fulla muggar och jag klarade mig utan att bryta ett enda ben.
Tillbaka i göteborg så mötte jag upp S vid vagnen och sen bar det av ner till videobutiken. Vi hyrde två filmer, men har än så länge bara hunnit se en. Fjärilen i glaskupan, som är en sann berättelse skriven av en man som fick ett slaganfall. Anfallet gjorde honom förlamad i så gott som hela kroppen. Hans enda sätt att kommunicera är genom att blinka med ena ögat. Trots detta lyckas han via en kvinna skriva en självbiografisk bok som resulterat i denna film.
Nu sitter S och C och spelar Scategories så jag ska sluta skriva och ge mig in i kampen!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Det fixade sig med katten!

2009-04-29 @ 21:47:06
URL: http://www.brakstakarna.se
Postat av: Kajsa

Va bra! Hade gjort det om det inte löst sig!

2009-04-29 @ 23:38:08
URL: http://donttakeyourgunstotown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0