Målat och klart

20liter billig färg är nu avverkad och det har resulterat i två vita skinande rum. Rummen är näst intill oigenkänneliga och tur är väl det. Förra hyresgästen verkar ha haft en förkärlek till fula tapetbårdar med snirkliga blommönster. Förutom det så verkade han ägna mestadels av dagarna åt att borra i väggen för jag vet inte hur många pluggar vi har dragit ut. Borta är nu både osmakliga bårdar och knallblåa tapeter. Hoppas nu målarna gör ett bra och snabbt jobb så vi kan lasta dit vårt bohag snarast möjligt.
Idag går jag på semester och det ska förhoppningsvis firas med strandhäng. En fågel viskade i mitt öra att det är upp emot 22 C i vattnet nu. I sånnafall vet jag vem som ska inhandla en strandmadrass så fort affären öppnar!

                                                                               GLAD SOMMAR!


Kommentarer
Postat av: Molly

hej!

vad kul att du gillade tipset om daggkåpan. ska verkligen försöka att skriva mer om sånt för det är intressant :)



hoppas att du har fått sova gott och att du får en bra dag! kram

2010-07-04 @ 08:20:18
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Åsa

Daggkåpa kan inhämtas på Nordmossavägen!!



Ha en underbar semester syster!!

2010-07-04 @ 08:28:24
URL: http://www.brakstakarna.se
Postat av: frida

Åh, vad härligt det ser ut. Sverige när det är som bäst!

2010-07-09 @ 08:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0
RSS 2.0